Comenzi / Info:
0755 897 794
Cart0Item(s)

Nu aveți nici un produs în coș.

Product was successfully added to your shopping cart.

TERMENI SI CONDITII

Va recomandam sa cititi cu atentie acesti termeni si conditii de utilizare ai site-ului pentru a evita eventualele neintelegeri. Site-ul www.pici.ro.
Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor si serviciilor prezentate pe acest site implica acceptarea acestor termeni si conditii. S.C. VR ARCADE OMNI S.R.L. isi rezerva dreptul de a face modificari acestor t ermeni si conditii, precum si in structura site-ului, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor.
Continutul site-ului pici.ro (texte, fotografii, scripturi, simboluri grafice, date tehnice, alte informatii) este proprietatea S.C. VR ARCADE OMNI S.R.L. si este aparata de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul S.C. VR ARCADE OMNI S.R.L. a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare.Informatia prezentata poate include inacurateti de ordin tehnic sau erori de tastat.
Informatiile acestui site va sunt oferite cu buna credinta, din surse apreciate ca fiind de incredere. In cazul in care vreunul din articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta legii dreptului de autor, va rugam sa ne contactati pentru a lua masurile care se impun. Produsele de pe acest site sunt oferite in limita stocului disponibil. Nu pot fi cerute despagubiri in cazul in care comanda nu poate fi onorata din motive intemeiate (lipsa produsului din stocul furnizorului, eventuale greseli de tiparire etc.). In aceste cazuri PICI.RO va anunta clientul despre problemele aparute si va anula comanda. Valoarea maxima a obligatiilor a S.C. VR ARCADE OMNI S.R.L. fata de clientii sai, in cazul nelivrarii produselor sau a livrarii necorespunzatoare, reprezinta valoarea sumelor primite de la clienti.

1. ACCEPTUL DUMNEAVOASTRA
Prezentul document prin continutul sau pune la dispozitia tertilor utilizatori Regulamentul privind termenii si conditiile de utilizare a site-ului www.pici.ro. Site-ulul www.pici.ro este proprietatea SC VR ARCADE OMNI SRL , cu sediul in Strada Grigore Ionescu, nr. 63, Bucuresti, sector 2, inscrisa in Registrul Comertului cu codul fiscal 39460004, numarul de ordine J40/8069/2018.
Utilizarea site-ului (accesul, navigarea si inregistrarea unui cont de utilizator pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document, cu toate efectele si consecintele ce decurg din acesta.
In cazul in care nu sunt de acord cu termenii si conditiile impuse, utilizatorii trebuie sa inceteze imediat accesarea site-ului.
Administratorul site-ului, www.pici.ro (proprietatea SC VR ARCADE OMNI SRL), isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui acord, fara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza, denumite in continuare „Utilizatori”. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile pentru utilizarea serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment.
In cazul neintelegrii dintre www.pici.ro si client, se vor aplica termenii si conditiile afisate.

2. DEFINITII SI LEGENDA TERMENI
Vanzator – SC VR ARCADE OMNI SRL / www.pici.ro .
Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site sau fara Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUTUL www.pici.ro .
Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Site – domeniul www.pici.ro
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Campanie de promotie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

3. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR SI COMANDAREA LOR
Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a bunului.
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
– invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de PICI.ro, in cazul platii online;
– datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
– In cazul inregistrarii de comenzi false de catre cumparator cu furnizarea unor date de contact fictive
– In cazul inca care cumparatorul refuza primirea unei comenzi plasate anterior, fara un motiv intemeiat.

VR ARCADE OMNI SRL face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. Este posibil ca unele preturi sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, VR ARCADE OMNI SRL are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti una fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii, si nu numai:

– preturile afisate pe site-ul PICI.ro sunt rezultatul unei erori materiale;
– produsul/produsele comandata nu se mai afla pe stoc;
– tranzactia nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului;
– datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe site sunt incomplete si/sau incorecte

4. AFISAREA PRODUSELOR IN SITE
Pozele atribuite produselor de pe site sunt cu titlu de prezentare, ele pot avea mici diferente la caracteristici sau nuante de culoare.
Perceptia culorii produsului poate fi influentata de tipul si luminozitatea dispozitivului de pe care il vizualizati.

5. LIVRAREA PRODUSELOR
Orice comanda plasata prin intermediul site-ului PICI.RO are valoare contractuala insotita de confirmarea de comanda. Livrarea produselor se face prin curierat rapid. Nu se fac livrari Sambata si Duminica .
• Cheltuielile legate de transport sunt suportate de client si vor fi specificate atat in procesul de plasare al comenzii, cat si dupa finalizarea acesteia. Livrarea se va realiza in intervalul 24-48 de ore de la confirmarea comenzii exceptand zilele de sambata si duminica, precum si sarbatorile legale.
• *Livrare: 1-2 zile lucratoare :
• *Durata de livrare a produselor de 1-2 zile lucratoare poate fi oferita in perioadele cu volum scazut de comenzi si in conditii de disponibilitate a produselor. Termenul se poate prelungi pana la 30 de zile conform prevederilor legale de livrare a comenzilor plasate online.
• Clientul are responsabilitatea de a verifica la primirea coletului integritatea produsului si in maxim 48 ore de la primire are obligativitatea de a notifica in scris S.C. VR ARCADE OMNI S.R.L. printr-un email insostit de poze demonstrative ale defectiunilor survenite. Totodata daca la livrarea produsului sunt semnalate deteriorari majore ale ambalajului produsului clientul trebuie sa intocmeasca un proces verbal de constatare avarieri/pierderi sau deteriorare impreuna cu agentul firmei de curierat, si sa pastreze un exemplar. Pentru produsele livrate la adresa din comanda si ulterior transportate de catre client la o alta adresa nu ne asumam responsabilitatea referitor la integritatea transportarii respectivului produs!
Pot exista situatii exceptionale, cand produsul comandat nu se mai afla pe stoc in momentul comenzii sau se aduce pe comanda din stocul furnizorului extern. Produsele ce lipsesc momentan din stoc pot fi livrate in termen maxim de 30 de zile in limita stocului disponibil la fabrica.
Pot exista de asemenea exceptii de livrare in termenul standard de livrare de 1-2 zile lucratoare, pentru comenzile achitate prin transfer bancar sau ordin de plata, pentru care tranzactia bancii poate dura in functie de timpul de procesare al fiecarei banci; in aceasta situatie comanda se va procesa doar in momentul in care banii au fost transferati in contul S.C. VR ARCADE OMNI S.R.L.
Pot exista intarzieri de livrare datorate conditiilor meteo nefavorabile, drumuri impracticabile sau alte cauze ce tin de evolutia vremii.
Pretul produselor aduse pe comanda se poate modifica fata de pretul afisat in momentul efectuarii comenzii , situtie ce vi se aduce la cunostinta de operatorii Sc VR ARCADE OMNI SRL , privind termenul de livrare si / sau modificarea de pret existenta inainte de confirmarea comenzii .

Inainte de a comanda un produs, verificati daca acesta se afla pe stoc. Produsele care nu se afla momentan pe stoc nu pot fi livrate. Comenzile respective pot fi pastrate termen de o luna, la solicitarea clientului si se livreaza in momentul in care reintra in stoc. Daca in termen de o luna nu se pot onora, aceste comenzi vor fi considerate anulate, fara o alta notificare. Daca clientul nu precizeaza ca aceste comenzi sa fie pastrate, acestea vor fi considerate nule.

Factura fiscala va fi trimisa in format electronic (Legea 571/2003) pe adresa de e-mail furnizata, nefiind necesara stampilarea si semnarea acesteia. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii in format tiparit.

6. GARANTIA PRODUSELOR SI RECLAMATII CU PRIVIRE LA PRODUSE
6.1. Garantia Produselor
1. Garantia reprezinta orice angajament asumat de vanzator fata de client prin care acesta se obliga sa restituie clientului, fara solicitarea unor costuri suplimentare, pretul platit, pretul de reparare sau pretul de inlocuire a Produsului, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in PICI.RO sau in declaratia de conformitate a Produsului.
2. Produsele afisate in cadrul PICI.RO pot fi supuse garantiei producatorului sau a distribuitorului. Termenii si conditiile detaliate ale garantiei, precum si durata acesteia sunt prezentate pe documentul de garantie emis de catre producator sau distribuitor si care Insoteste Produsul, dupa caz.
3. Produsul beneficiaza de garantie In urmatoarele conditii:
a. Clientul a achizitionat Produsul de la PICI.RO;
b. Clientul a respectat instructiunile de folosire si Intretinere ale Produsului, acesta fiind utilizat conform instructiunilor impuse de producator sau distribuitor;
c. Clientul a pastrat certificatul de garantie si documentul fiscal (i.e. factura sau bon fiscal) care atesta achizitionarea Produsului. Locul prezentarii pentru a putea beneficia de garantie este cel specificat pe certificatul de garantie, care Insoteste Produsul livrat.
4. Cauze de pierdere a garantiei:
a. avarii/deteriorari mecanice ale Produsului, expunere excesiva la radiatii solare a Produsului sau modificari fizice neautorizate ale acestuia;
b. defectarea Produsului, ocazionata de nerespectarea instructiunilor de utilizare, Intretinere, transport, manipulare si instalare ale acestuia, prevazute In manualul de utilizare;
c. deteriorarea mecanica provocata prin lovirea Produsului sau deteriorarea marcajului cu modelul si seria acestuia;
d. inundarea, incendierea, expunerea la soare sau la descarcari electrice a Produsului, modificari sau instalari necorespunzatoare, interventii neautorizate;
e. distrugerea circuitelor interne ale produsului, generate de socurile rezultate In urma manipularii necorespunzatoare a acestuia.
5. VR ARCADE OMNI SRL nu ofera garantie comerciala pentru produsele livrate clientilor .
6.2. Reclamatii cu privire la Produse
1. Imaginile Produselor din PICI.RO au doar un caracter ilustrativ si nu constituie o prezentare obligatorie a proprietatii Produselor (i.e. ambalajul poate diferi, In functie de modificarile operate de producator sau distribuitor).
2. Vanzatorul este obligat sa livreze Clientului Produse fara defecte si care sunt in conformitate cu comanda.
3. Se considera ca produsele sunt in conformitate cu comanda, daca:
a. Corespund descrierii facute de vanzator in PICI.RO;
b. Corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip.
c. Prezinta parametrii de calitate si performante normale, la care Clientul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului, declaratiile produsului privind caracteristicile concrete ale acestuia facute prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta Produsului.
4. In cazul in care Produsele prezinta un defect la livrare, Clientul si Vanzatorul pot conveni cu privire la o compensatie pe care Vanzatorul sa o acorde Clientului sub forma unui voucher.
5. Reclamatia poate fi depusa de catre Client/Utilizator prin email, la adresa [email protected] VR ARCADE OMNI SRL recomanda Clientului sa mentioneze In reclamatie informatii referitoare la (i) imprejurarile care fac obiectul reclamaţiei, mai exact la tipul defectului Produsului si la data constatarii acestuia; (ii) modalitatea aleasa de a aduce Produsul in conformitate cu oridusul comandat sau declaraţia referitoare la micsorarea Pretului sau renuntarea la comanda, precum si (iii) datele de contact ale petentului.
6. Daca Produsul vandut are un defect, Clientul are dreptul sa ceara inlocuirea Produsului cu unul fara defecte sau eliminarea defectului, sub forma inlocuirii sau a repararii Produsului. Daca inlocuirea Produsului sau eliminarea defectului acestuia este imposibila pentru Vanzator, Clientul poate solicita reducerea Pretului Produsului sau, daca defectul este unul substantial, se poate retrage din Contractul la Distanta.
7. In masura In care reclamatia formulata de Client/Utilizator este justificata, Vanzatorul are urmatoarele obligatii:
a. daca Inlocuirea sau reparatia Produsului sunt posibile, sa inlocuiasca Produsul defect cu unul fara defecte sau sa inlature defectul intr-un timp rezonabil, fara crearea neplacerilor nejustificate pentru Client, in conformitate cu prevederile Legislatiei incidente si pe cheltuiala sa. Orice reparare sau inlocuire va fi facuta in cadrul unei perioade de timp rezonabile stabilita de comun acord intre Vanzator si Client;
b. daca inlocuirea sau reparatia produsului nu sunt posibile, sa restituie clientului Pretul, partial sau total, in functie de solicitarea Clientului, in termen de 15 zile calendaristice de la data la care vanzatorul este notificat In acest sens de catre Client. In scopul rambursarii pretului si finalizarii tranzactiei, Societatea va restitui suma respectiva in contul bancar in lei, furnizat de catre Client, cu exceptia cardurilor Revolut.
8. Vanzatorul va raspunde solicitarii reclamatiei Clientului nu mai tarziu de 15 Zile Lucratoare de la data primirii acesteia. Societatea va informa Clientul despre progresul reclamatiei, in special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin email/telefon.
9. In cazul in care, pentru a da curs solicitarii reclamatiei depuse de catre Client sau realizarea Garantiei va fi necesara punerea la dispozitia Vanzatorului a Produsului, Clientul va fi obligat sa livreze Produsul pe cheltuiala Vanzatorului.
10. Durata solutionarii reclamatiei, inclusiv eliminarea defectelor sau inlocuirea produsului, dureaza de regula pana la 30 de zile calendaristice, fiind Insa necesara furnizarea de catre Client a asistentei necesare In vederea respectarii termenului respectiv.

7. MODALITATI SI CONDITIILE DE RETURNARE A PRODUSELOR ACHIZITIONATE DE LA SC VR ARCADE OMNI SRL (WWW.PICI.RO)
Conform legislatiei In vigoare reglementate oficial de Ordonanta de Urgenta a Guvernului 34/2014, consumatorul poate renunta la o comanda In decurs de 10 zile calendaristice de la primirea coletului. Renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice!
Daca pur si simplu v-ati razgandit sau alegerea facuta va nemultumeste aveti 14 de zile calendaristice la dispozitie din momentul achizitiei, pentru a cere returnarea contravalorii in cont sau inlocuirea cu un alt produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a returna produsul, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin email: [email protected]

7.1 . Conditii de retur
Produsul returnat trebuie sa fie in aceiasi stare in care a fost livrat,(In ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au Insotit, impachetat suplimentar fata de ambalajele originale, asa cum a fost livrat); fara lovituri, crapaturi, ciobiri, componente si/sau piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate) si nu mai pot fi aduse la starea de nou a produsului.
Este necesar ca produsele ce urmeaza a fi returnate sa fie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului, fara etichete de transport lipite direct pe produs sau pe ambalajul produsului.

7.2. Obligatiile care revin Sc VR ARCADE OMNI Srl
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator. Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la denuntarea contractului, dar nu inainte de receptionarea produselor. Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.

7.3. Obligatiile care revin consumatorului
Produsele returnate vor fi predate unei persoane autorizate (curier desemnat) sau imanate www.pici.ro fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Orice deteriorare a produsului a ambalajului original ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, va duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unei taxe administrative de readucere a produsului la starea in care a fost livrat. Valoarea taxei administrative este cuprinsa intre 0 si 50% din valoarea produsului, aceasta va fi comunicata consumatorului(clientului) la receptionarea produsului deteriorat sau modificat.

7.4. Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
– Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
– Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
– Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
– Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina Sc VR ARCADE OMNI SRL.

Cum returnez un produs?
In cazul in care doriti returnarea unui produs este necesar sa urmati pasii de mai jos:
a) Solicitarile de retur se notifica utilizand o declaratie neechivoca pe site-ul nostru prin email: [email protected],dar nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii coletului, daca nu esti multumit de produs; si nu mai tarziu de 48 ore de la data primirii coletului in cazul in care exista deteriorari, defecte vizibile, accesorii lipsa.
b) Ambalati produsul sau produsele in mod corespunzator, sa fie protejate la transport astfel incat sa nu fie deteriorate.
c) Dupa trimiterea solicitarii de returnare, intr-un termen de maxim 2 zile lucratoare, vei primi instructiunile pentru expedierea coletului catre noi si orice alte detalii suplimentare necesare.

d) Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client, www.pici.ro nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Va recomandam sa trimiteti coletul prin aceeasi firma de curierat cu care livram si noi, Sameday, asigurand continutul la valoarea integral a acestuia.
Daca optati pentru restituirea contravalorii produsului, conform legii, suma se returneaza in 14 zile, insa incercam sa restituim banii in 3 zile lucratoare. Pentru comenzile achitate cash la firma de curierat contravaloarea produselor se returneaza intr-un cont IBAN furnizat de dumneavoastra.

Conciliere Amiabila
Orice litigiu aparut intre clienti si Sc VR ARCADE OMNI Srl va fi rezolvat prin cale amiabila. Daca aveti probleme legate de o comanda, de produse, de livrare sau de orice alta natura, puteti lua legatura cu noi utilizand datele de contact email: [email protected]

8. NERESPECTAREA INDICATIILOR AMBALAJELOR SI/SAU A INSTRUCTIUNILOR
Nu ne asumam raspunderea pentru coletele defectate sau avariate in urma nerespectarii instructiunilor de utilizare aflate in interiorul coletelor sau pe ambalajul produselor.
Nu ne asumam raspunderea pentru folosirea necorespunzatoare a jucariilor electrice pe baza de baterii in timpul perioadelor friguroase, recomandarea noastra este ca atunci cand preluati coletul de la firma de curierat sa lasati produsul la temperatura camerei intre 3-5 ore inainte de folosire. Nerespectarea acestei recomandari duce la defectarea produsului si imposibilitatea de a-l returna.

9. RASPUNDERE

9.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

9.2 Vanzatorul nu poate fi tras la raspundere pentru folosirea inadecvata a produselor comercializate de acesta. Copiii trebuie supravegheati in timpul jocului, mai ales daca acestia au varsta sub 3 ani.

9.3. Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

9.4. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

9.5. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificari ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificari ale cerintelor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe Site versiunea modificata a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

10. CAMPANII PROMOTIONALE
Prin intermediul PICI.RO, Societatea ofera Clientilor diverse reduceri, cadouri sau vouchere, utilizarea acestora fiind supusa anumitor regului, comunicate de Vanzator sub forma unor regulamente, publicate pe platforma www.pici.ro.
Cu exceptia cazului in care se prevede altfel, fiecare voucher de reducere sau de cadou poate fi folosit o singura data in cadrul aceleiasi Comenzi, neputandu-se cumula.
Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii Comenzii in cadrul PICI.RO, neputand fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii dupa ce aceasta a fost plasata.
Pentru eligibilitatea la o Campanie Promotionala nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Campaniile Promotionale care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplica pentru fiecare livrare.
In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o Comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, Clientull are dreptul de a cere reactivarea codului promotional respectiv, exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa [email protected], in care sa precizeze numarul de Comanda, starea acesteia, numele Clientului si codul promotional. Acestea se reactiveaza pe o perioada de maxim 30 de zile calendaristice.
Promotiile pe PICI.RO nu se cumuleaza intre ele. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe www.elefant.ro, etc) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in Campania Promotionala. Anumite Campanii Promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare, acest lucru fiind specificat in regulamentul campaniei respective.
PICI.RO stabileste unilateral sau in colaborare cu anumiti furnizori ai sai regulamentele Campaniilor Promotionale si ale concursurilor pe care le organizeaza pe PICI.RO, acestea fiind publicate exclusiv pe platforma www.pici.ro. Beneficiile Campaniilor Promotionale sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afisate pe www.pici.ro, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. PICI.RO nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a Produselor pentru intreaga perioada de promotie.

Link-uri utile :
http://www.anpc.gov.ro/
REGULAMENTUL (UE) NR. 524/2013 AL PARLAMENTULUI SI CONSILULUI EUROPEAN : https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO